فید خو&#"/>

شعارهای تبلیغاتی شرکت های موفق دنیا

انتخاب شعار یکی از کارهای بسیار سخت و مهم برندهای دنیاست . اگر شما می خواهید در میان رقبایتان متمایز باشید از ابتدا به برندی که راه اندازی می کنید فکر کنید . اگر هم برند شما چند صباحی است کار می کند و شما شعاری ندارید، می توانید از یک کانون تبلیغاتی باتجربه بخواهید برای شما فکر کنند تا شعاری مناسب با برند و کسب کارتان فراهم کنند . در اینجا نمونه ای از شعارهای تبلیغاتی برندهای بزرگ را برای شما فراهم کردیم تا دیدتان نسبت به شعار تبلیغاتی باز گردد. 1-فولکس واگن : کوچک فکر کنید. ۲- پورشه: جایگزینی نیست. ۳- آستون مارتین: قدرت، زیبایی و روح. ۴- وال مارت: پول بیشتری ذخیره کنید، زندگی بهتری داشته باشید. ۵- ریبوک: من همانی هستم که هستم. ۶- نایک: فقط انجامش بده! ۷- آدیداس: غیر ممکن وجود نداره. ۸- مارک اند اسپنسر: حق همیشه و کاملاً با مشتری است. ۹- تری ام: نوآوری ۱۰- آی بی ام: راه حلی برای سیاره هوشمند. ۱۱- سونی: باورش کن. ۱۲- آی مکس: بزرگ فکر کن. ۱۳- دوپونت: معجزه دانش. ۱۴- انرگایزر: به مسیرت ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده … ۱۵- پلی استیشن: در دنیای خود زندگی کنید، در دنیای ما بازی کنید. ۱۶- بلاگر: دکمه انتشار را فشار دهید. ۱۷- کانن: آن چیزی که ما اعتقاد داریم را ببینید. ۱۸- نیکون: در قلب تصویر ۱۹- کداک: لحظاتت را به اشتراک بذار، زندگی ات را به اشتراک بذار. ۲۰- فدکس: وقتی که هیچ فردایی نیست. ۲۱- دیزنی لند: شادترین نقطه ی روی زمین ۲۲- فورچن: برای افرادی که تغییر را رقم خواهند زد. ۲۳- مک دونالد: من عاشقشم! ۲۴- کوکاکولا: درب قوطی را باز کن تا سرحال شی. ۲۵- ام اند ام: در دهانتان آب می شود، نه در دستانتان



  • نظرات() 
  • مدرس فروش. مدرس بازاریابی

    دوره های آموزشی بازاریابی و فروش. علی خوبه www.khooyeh.com



  • نظرات() 




  • iran business marketing school مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
    مدرسه بازرگانی ایران Iran business commercial school
    مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید....................
    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    www.khooyeh.com
    مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
    www.saleschool.blogfa.com
    http://marketingschool.persianblog.ir/
    .....فهیمه احمدی....
    o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
    تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    info@khooyeh.com
    fahimeh.ahmady@yahoo.com
    09372991608
    09122991608
    ............
    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
    .............................................
    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
    ..............................................
    کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
    با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
    + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
    +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
    + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
    در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
    و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


    آخرین پست ها


    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :




    شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic