فید خو&#"/>

دوره های آموزشی کارگاه های آموزشی علی خویه و کتاب های تالیف و ترجمه علی خویه


دوره های آموزشی کارگاه های آموزشی علی خویه و کتاب های تالیف و ترجمه علی خویه

 


برچسب‌ها: دوره های آموزشی کارگاه های آموزشی علی خویه و کتاب
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]
[ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]
علی خویه

کارگاه آموزشی بازاریابی فروش فنون مذاکره
کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش تاکتیک های بازاریابی خلاق مدرس بازاریابی و فروش


 

[ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: مهندسی علی خویه 09122991608 - 09372991608

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

1-    بررسی شرایط بازار

2-    تحقیقات بازاریابی

3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

4-    بررسی مشتریان

5-    بررسی رقبا

6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان

7-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

1-    تعیین منابع مورد نیاز

2-    تعیین ساختار

3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی

4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها

5-    تجهیزات انبارداری

6-    تجهیزات لجستیک

7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها

توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608

1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی

2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری

3-    تدوین آیین نامه های فروش

4-    اجزای آیین نامه فروش

5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی

6-    استخدام نیروهای مورد نیاز

7-    آیین نامه پورسانت

8-    آیین نامه هدف گذاری

9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور

10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف

11-آموزش نیروها

12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

15-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

16-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

18-تهیه ملزومات ویزیتورها

19-تهیه امکانات حسابداری و مالی

20-آماده کردن انبار و امکانات انبار

21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش

22-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی

علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.

1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری

2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

3-    گردآوری اطلاعا مشتریان

4-    کنترل اعتبار مشتری

5-    رسیدگی به مرجوعیان

6-    شیوه های تسویه حساب

7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان

8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان

9-    مهندسی فروش در شرکت های پخش

10-ارایه گزارشات فروش

11-تهیه گزارشات فروش

12-گزارشات ارزیابی

13-گزارشات مقایسه ای

14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش

15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی

16-سیستم کدگذاری مشتریان

17-بهینه سازی فروش ویرگی

18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی

19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و ...


برچسب‌ها: راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم
[ ۱۳٩٢/٥/٤ ] [ ۱٠:٥٧ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

[ ۱۳٩٢/٥/٤ ] [ ۱٠:٥٤ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

مجموعه کتاب ها و محصولات آموزشی                   www.

مشاوره آموزش تحقیق و اجرا

ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت

www.


ادامه مطلب



  • نظرات() 
  • دوره های آموزشی استاد خویه

    سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی   

    مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته 

    مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی    

    نام و نشان سازی کاربردی


    ادامه مطلب
    [ ۱۳٩٢/٦/٢٤ ] [ ۱۱:٤٠ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

    دوره های مراکز پزشکی و درمانی   ویژه آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

    همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات مراکز پزشکی و درمانی    و خدمات  وابسته

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

    بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

    بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

    مدرس: مهندس علی خویه

    www.

    www.alikhooyeh.blogfa.com

     


    ادامه مطلب
    [ ۱۳٩٢/٦/٢٤ ] [ ۱٠:٥٢ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دارویی  و دارویی

    دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع دارویی  و دارویی

    همایش بازاریابی و فروش در صنایع دارویی  و صنایع وابسته

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

    بازاریابی صنایع دارویی   

    بازاریابی دارویی  

    بازاریابی در صنایع دارویی  بهداشتی بازاریابی سلامت

    مدرس: مهندس علی خویه


    ادامه مطلب
    [ ۱۳٩٢/٦/٢ ] [ ٤:٥٤ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    دوره های آموزش استاد خویه در سال 1391

     


    برچسب‌ها: دوره های آموزش استاد خویه در سال 1391
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    این سرفصل ها به صورت کارگاهی کاربردی و با متد های آموزش مختلف که در فایل پیوست می باشد ارایه می شود

     


    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    دوره های آموزشی مرتبط با پخش فروش بازاریابی توزیع

     


    برچسب‌ها: دوره های آموزشی مرتبط با پخش فروش بازاریابی توزیع
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

                    دوره کاربردی مهار تهای  اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش با تلفن

     


    برچسب‌ها: دوره کاربردی مهار تهای اصول و فنون کار با تلفن مه
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    سوالات آزمون فروشندگان شرکت ........ کیش

     


    برچسب‌ها: سوالات آزمون فروشندگان شرکت, کیش
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    دوره آموزشی برنامه ریزی فروش

    کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش

    کارگاه مهندسی فروش

    دوره برنامه ریزی فروش

    مدیریت و مهندسی فروش

    آموزش حرفه ای مدیران و ک

     


    برچسب‌ها: دوره آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه آموزشی برنامه
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    مطالب و نکات مهم از روش های آموزش و تدریس علوم

     

    مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت

     


    برچسب‌ها: مطالب و نکات مهم از روش های آموزش و تدریس علوم , بازاریابی, فروش, تبلیغات و خلاقیت
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    پیشنهادیه تاسیس فروشگاه زنجیره ای (cs

     


    برچسب‌ها: پیشنهادیه تاسیس فروشگاه زنجیره ای, cs
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

    /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

    بسمه تعالی

    معاونت محترم فروش و بازاریابی شرکت ...........

    با سلام واحترام

    برنامه کارگاه های آموزشی شرکت ...........

    قابل توجه  مدیران سرپرستان فروش و عوامل فروش شرکت ........... بدینوسیله مرحله اول برنامه آموزشی با موضوع فروشنده حرفه ای به پیوست می باشد

    این دوره همراه با کارگاه آموزشی و اجرایی با توجه به برنامه زمانبندی شده  زیر به اجرا گذاشته خواهد شد  در پایان دوره امتحان عملی همراه با پروژه کاربردی از فراگیران خواستار خواهیم شد علاوه بر این از طرف معاونت محترم و استاد دوره جوایز ویژه ای به برترین فراگیران اهدا خواهد شد.

    جلسه

    زمان

    تاریخ

    مباحث جلسه موضوع کارگاه

    1

    7:30 الی 9 صبح

     

    24 آبان

    مبانی فروش همراه با کارگاه ابزارشناسی

    2

    7:30 الی 9 صبح

     

    29آبان

    اهمیت و ضرورت فروش همراه با کارگاه ارتقا دانش و بینش فروش

    3

    7:30 الی 9 صبح

     

    1آذر

    کارگاه SWOT فردی  و آسیب شناسی فردی توانمندی و ارتقا مهارت های فروش

    4

    7:30 الی 9 صبح

     

    3 آذر

    کارگاه تربیت فروشنده حرفه ای ارتقا مهارت 1

    5

    7:30 الی 9 صبح

     

    6 آذر

    کارگاه تربیت فروشنده حرفه ای و ارتقا مهارت 2

    6

    7:30 الی 9 صبح

     

    8 آذر

    کارگاه تربیت فروشنده حرفه ای ارتقا مهارت 3

    7

    7:30 الی 9 صبح

     

    10 آذر

    کارگاه عملی فنون مذاکراه در فروش صنعتی

    8

    7:30 الی 9 صبح

     

    13 آذر

    کارگاه عملی فنون حرفه ای متقاعد سازی

    9

    7:30 الی 9 صبح

     

    15 آذر

    کارگاه مهندسی فروش 1

    10

    7:30 الی 9 صبح

     

    17 آذر

    کارگاه مهندسی فروش 2

    11

    7:30 الی 9 صبح

     

    22 آذر

    کارگاه زبان بدن 1

    12

    7:30 الی 9 صبح

     

    27 آذر

    کارگاه زبان بدن 2

    13

    7:30 الی 9 صبح

     

    29 آذر

    کارگاه عملی فنون برخورد با مشتریان سخت

    14

    7:30 الی 9 صبح

     

    1 آذر

    کارگاه آموزشی مرچندایزینگ و چیدمان فروش 1

    15

    7:30 الی 9 صبح

     

    4 آذر

    کارگاه آموزشی مرچندایزینگ و چیدمان فروش 2

    16

    7:30 الی 9 صبح

     

    6 آذر

    تکنیک های مهندسی ویترین و چیدمان فروش

    17

    هدیه استاد به فراگیران در زمان دلخواه

     

    فروش پارتیزانی و چریکی

     

     

    با تشکر

    خویه

    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]

    سرفصل دوره آموزشی کاربردی

    مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی

    مدرس: مهندس علی خویه

     


    برچسب‌ها: مدیریت و چیدمان فروش, مرچندایزینگ, بازارپردازی, چیدمان فروشگاه, طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www. تحقیق آموزش اجرا ]
    کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش تاکتیک های بازاریابی خلاق مدرس بازاریابی و فروش

     


    ادامه مطلب



  • نظرات() 
  • سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی

    مسئولیت مدیر فروش:

    مسئولیت مدیرحوزه ی فروش در قبال مشتری های کلیدی بستگی به نوع شرکت دارد. به طور کلی این مسئولیت دوگونه است:

    1)مسئولیت مستقیم: مدیرشخصاً مسئولیت فروش وبسط وگسترش مشتری های مهم در منطقه یا ناحیه رابه عهده دارد. هیچ فروشنده ی دیگری دراین کار درگیر نیست.

    2)مسئولیت غیرمستقیم: یکی ازنمایندگان فروش مستقیماً درقبال مشتری مسئول است.

    [ ۱۳٩٢/۱٠/٢۳ ] [ ٩:۳٩ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    بسمه تعالی

    کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی

    استراتژی های اقیانوس آبی در برابر اقیانوس قرمز

    Red Oceans vs. Blue Oceans

    در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز برگزار گردید.

    کارگاهی که ذهن شما را متحول کرده و کسب و کار شما را متمایز می نماید. دوره ای که هم اکنون در بسیاری از سازمان های بزرگ دنیا مورد توجه قرار گرفته است، کارگاهی کاربردی که می تواند تغییراتی آینده محور در کار شما رقم بزند. دوره ای برای برون رفت از بحران و شرایط سخت بازار...

    سرفصل های این دوره

    هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.

    محتوای دوره: برخی از مطالب دوره

    ·         شناخت و درک مفهوم استراتژی اقیانوس آبی و قرمز

    آشنایی با لایه های استراتژی های اقیانوسی در کسب و کار

    ·         معرفی مفهوم نوآوری در مدیریت و استراتژی

    فرایند های ساخت یک اقیانوس آبی برای کسب و کارها

    ·         مدیریت سرخ در برابر مدیریت آبی، بازاریابی سرخ در برابر بازاریابی آبی ،فروش سرخ و فروش آبی

     رهبری نقطه عطف

      ایجاد فرایند منصفانه

      مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی

    ·         تناقض های استراتژیک اقیانوس آبی

    ·         معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی

    تدوین مراحل صحیح استراتژیک اقیانوسی

    ·         ایجاد فرایند اقیانوسی

    ·         مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی

    ·         معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی اقیانوسی

    ·         شش مسیر خلق استراتژی اقیانوس آبی

    ·         شناسایی غیر مشتریان صنعت

    ·         تجدید ساختار مرزهای اقیانوسی

    ·        ·         ترسیم بوم استراتژی کسب و کار

    ·         سه لایه غیر مشتری ها

    ·         شش اهرم مطلوبیت فروش

    ·         مهره های اصلی در تنگ ماهی

    ·         ارزش های استراتژیک اقیانوسی

    شیوه برگزاری

    سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی

    -         مدرس دوره

    -         آقای مهندس علی خویه      09122991608

    -         www.

    -         www.saleschool.blogfa.com

    -         مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

    -         چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
    1-
    صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2-
    اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3-
    هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4-
    رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
    ..............................................


    ادامه مطلب
    [ ۱۳٩٢/۸/٢٦ ] [ ٩:٢٩ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    سرفصل دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و کاربردی

    مدیریت فروش حرفه ای در موسسات     مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   

    مدرس: علی خویه

    www.

    www.khooyeh.ir

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    

    دوره های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   ویژه آموزشگاه ها و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    

    همایش بازاریابی و فروش در   خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    و خدمات  وابسته

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته

    بازاریابی خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    

    بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   ، بازاریابی و فروش

    مدرس: مهندس علی خویه

    www.

    www.alikhooyeh.blogfa.com

     


    ادامه مطلب
    [ ۱۳٩٢/٧/۱٢ ] [ ۱٢:٠٠ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    بازاریابی پارتیزانی، مدیریت چریکی، بازاریابی وفروش پارتیزانی و چریکی

    [ ۱۳٩٢/٧/۳ ] [ ۱٢:٠٠ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

    مدیریت فروش حرفه ای در موسسات  آموزشی 

    مدرس: علی خویه

    www.

    www.khooyeh.ir

     

     

    حوزه آموزشی

    محتوای آموزشی

    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

    -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی 

    -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

    -    اصول فروشندگی

    ارتقای بینش

    -    مدیریت در فروش موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    تفکر خلاق و سیستمی

    -    مهندسی فکر

    ارتقای مهارت

    -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

    -    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

    -    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مهارت های رفتاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    زبان بدن

    -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

    ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

    -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
    -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
    -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
    -        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
    -        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

    -    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

    -    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    چاشنی های فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    -    فروش خلاق در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    کارگاه

    -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

     

    این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

    [ ۱۳٩٢/٦/٢٤ ] [ ۱۱:٥٦ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

    دوره های آموزشی ویژه آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

    همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات آموزشی  و خدمات  وابسته

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

    بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

    بازاریابی آموزشی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

    مدرس: مهندس علی خویه

    www.

    www.alikhooyeh.blogfa.com

     


    ادامه مطلب
    [ ۱۳٩٢/٦/٢٤ ] [ ۱۱:٤٢ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]



  • نظرات() 




  • iran business marketing school مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
    مدرسه بازرگانی ایران Iran business commercial school
    مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید....................
    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    www.khooyeh.com
    مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
    www.saleschool.blogfa.com
    http://marketingschool.persianblog.ir/
    .....فهیمه احمدی....
    o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
    تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    info@khooyeh.com
    fahimeh.ahmady@yahoo.com
    09372991608
    09122991608
    ............
    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
    .............................................
    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
    ..............................................
    کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
    با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
    + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
    +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
    + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
    در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
    و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


    آخرین پست ها


    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :




    شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات