مسئولیت مدیر فروش:

مسئولیت مدیرحوزه ی فروش در قبال مشتری های کلیدی بستگی به نوع شرکت دارد. به طور کلی این مسئولیت دوگونه است:

1)مسئولیت مستقیم: مدیرشخصاً مسئولیت فروش وبسط وگسترش مشتری های مهم در منطقه یا ناحیه رابه عهده دارد. هیچ فروشنده ی دیگری دراین کار درگیر نیست.

2)مسئولیت غیرمستقیم: یکی ازنمایندگان فروش مستقیماً درقبال مشتری مسئول است.

[ ۱۳٩٢/۱٠/٢۳ ] [ ٩:۳٩ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

بسمه تعالی

کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی

استراتژی های اقیانوس آبی در برابر اقیانوس قرمز

Red Oceans vs. Blue Oceans

در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز برگزار گردید.

کارگاهی که ذهن شما را متحول کرده و کسب و کار شما را متمایز می نماید. دوره ای که هم اکنون در بسیاری از سازمان های بزرگ دنیا مورد توجه قرار گرفته است، کارگاهی کاربردی که می تواند تغییراتی آینده محور در کار شما رقم بزند. دوره ای برای برون رفت از بحران و شرایط سخت بازار...

سرفصل های این دوره

هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید.

محتوای دوره: برخی از مطالب دوره

·         شناخت و درک مفهوم استراتژی اقیانوس آبی و قرمز

آشنایی با لایه های استراتژی های اقیانوسی در کسب و کار

·         معرفی مفهوم نوآوری در مدیریت و استراتژی

فرایند های ساخت یک اقیانوس آبی برای کسب و کارها

·         مدیریت سرخ در برابر مدیریت آبی، بازاریابی سرخ در برابر بازاریابی آبی ،فروش سرخ و فروش آبی

 رهبری نقطه عطف

  ایجاد فرایند منصفانه

  مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی

·         تناقض های استراتژیک اقیانوس آبی

·         معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی

تدوین مراحل صحیح استراتژیک اقیانوسی

·         ایجاد فرایند اقیانوسی

·         مرور نکات مهم استراتژی اقیانوس آبی

·         معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی اقیانوسی

·         شش مسیر خلق استراتژی اقیانوس آبی

·         شناسایی غیر مشتریان صنعت

·         تجدید ساختار مرزهای اقیانوسی

·        ·         ترسیم بوم استراتژی کسب و کار

·         سه لایه غیر مشتری ها

·         شش اهرم مطلوبیت فروش

·         مهره های اصلی در تنگ ماهی

·         ارزش های استراتژیک اقیانوسی

شیوه برگزاری

سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی

-         مدرس دوره

-         آقای مهندس علی خویه      09122991608

-         www.

-         www.saleschool.blogfa.com

-         مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

-         چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1-
صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2-
اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3-
هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4-
رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۸/٢٦ ] [ ٩:٢٩ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

سرفصل دوره آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات     مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   

مدرس: علی خویه

www.

www.khooyeh.ir

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    

دوره های آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   ویژه آموزشگاه ها و خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    

همایش بازاریابی و فروش در   خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری     و خدمات  وابسته

بازاریابی خدمات آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری    

بازاریابی آژانس های مسافرتی  ، هواپیمایی  و گردشگری   ، بازاریابی و فروش

مدرس: مهندس علی خویه

www.

www.alikhooyeh.blogfa.com

 


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/٧/۱٢ ] [ ۱٢:٠٠ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

بازاریابی پارتیزانی، مدیریت چریکی، بازاریابی وفروش پارتیزانی و چریکی

[ ۱۳٩٢/٧/۳ ] [ ۱٢:٠٠ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات  آموزشی 

مدرس: علی خویه

www.

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی 

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

[ ۱۳٩٢/٦/٢٤ ] [ ۱۱:٥٦ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

دوره های آموزشی ویژه آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات آموزشی  و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

بازاریابی آموزشی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

مدرس: مهندس علی خویه

www.

www.alikhooyeh.blogfa.com

 


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/٦/٢٤ ] [ ۱۱:٤٢ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ]